miercuri, 15 octombrie 2014

Cufarul cu premii - castigatoare Mihaela Bostan - sat Petru Voda

Iac'asa,

Imbracata  in straie de sarbatoare, cu vantul in fata, soarele in privire, sufletul emotionat si cu premiile in traistuta, am apucat pe  ulita satului Petru Vodă, pe malul pârâului Dîrțu, in cautarea de oameni frumosi la suflet si la chip, cu spirit muntenesc pentru a-mi impartasi bucuria, dragostea, pasiunea pentru viata, dragul de oameni  si binenteles premiile gasite in cufarul nostru si, … slava Domnului ca i-am si gasit.
      Ajunsa la familia Blaga, m-am simtit ca in zi de sarbatoare. Intampinata cu caldura si drag de Mihaela si Cristi Bostan, asteptata cu masa incarcata si cu sufletul deschis pentru  frumosul din viata noastra, ne-am bucurat impreuna de o dupa amiaza unde “ voia buna ne-a cantat in struna”. Dupa un ospat demn de luat in seama si binenteles dupa ce sufletul a tresarit si a gustat cu drag din bucuria vietii, am luat-o pe ulita-n sus la alta casa de oameni gospodari, familia Blaga (Mihai, Ana, Dumitrel si  sotia sa, Lenuta). Luminile aprinse, portile deschise,  “mâț (motanel)” demn de  deochi si oameni speciali ce stiu sa aprecieze bucuria, mi-au incantat sufletul pentru cateva ore, care au trecut pe nesimtite.
Va multumesc pentru  aceasta experienta frumoasa. Dumnezeu sa va binecuvinteze casele si familiile si sa va dea sanatate si spor in toate, asa dupa sufletele dumneavoastra.
 Am venit cu traista plina si bineteles, specific omului si sufletului romanesc, a ramas tot plina J… tot premii sa impartJ

Cu drag de viata si de voi,
Stefania

Felicitari!


Niciun comentariu:

:)

:)