duminică, 1 mai 2011

Legile Oglinzii


1. Tot ceea ce ma deranjeaza la altul, nu-mi place, cred ca eu as face mai bine, l-as schimba, etc.-TOTUL ESTE IN MINE, deci tot ceea ce eu critic în celalalt, luptând împotriva lui-TOTUL ESTE IN MINE.

2. Tot ceea ce altii critica în mine, lupta sa ma schimbe, iar acest lucru ma enerveaza, ma deranjeaza, ma irita, etc – înseamna ca NU E REZOLVAT IN MINE. Egoul este cel jignit, deoarece am un ego foarte puternic.


3. Tot ceea ce altii critica în mine încercând sa ma schimbe, dar daca pe mine nu ma deranjeaza, atunci ESTE PROBLEMA LOR, neputinta lor pe care o reflecta asupra mea, pentru ca ei nu pot, nu au curajul sa se recunoasca în ei însisi. Nu le convine, le e frica.

4. Tot ceea ce iubesc în celalalt, IUBESC IN MINE, exista în mine, pentru ca ma recunosc în persoana celuilalt, pentru ca stiu ca toti suntem unul.


5. LUMEA CARE MA INCONJOARA E O OGLINDA.
Daca ma uit în ea, ma vad pe mine.
Daca zâmbesc si lumea îmi zîmbeste.
Daca ma uit urât si ea ma priveste urât.
Permanent lumea ma oglindeste.

Niciun comentariu:

:)

:)